Kaza Brown – 146 990 Kč
Kamet White – 160 990 Kč
Hanle Black – 164 990 Kč
Mana Black – 167 990 Kč
Kroutící moment
40 Nm
Výkon
30 kW (A2)
Výška sedla
825–845 mm
Spotřeba
3,6 L/100
-
Typ: 1 válec, kapalinou chlazený DOHC
Zdvihový objem: 452 cc
Maximální výkon: 30 kw při 8 000 rpm
Maximální točivý moment: 40 Nm při 5 500 rpm
Spojka: Mokrá, vícelamelová, slip & assist
Převodovka: 6 stupňová -
Rám: Dvojitý páteřový ocelový rám
Přední odpružení: SHOWA USD 43 mm, zdvih 200 mm
Zadní tlumiče: SHOWA Mono Shock s nastavitelným předpětím, zdvih 200 mm -
Rozvor: 1 510 mm
Výška: 1 316 mm
Světlá výška: 230 mm
Délka: 2 285 mm
Šířka: 852 mm
Výška sedla: 825–845 mm
Hmotnost: 196 Kg (s 90% paliva), suchá 181 Kg
Objem nádrže: 17 L -
Přední kolo: 90/90-21
Zadní kolo: 140/80-17
Brzda Přední: 320 mm kotouč, dvoupístkový plovoucí třmen
Brzda zadní: 270mm kotouč, jednopístkový plovoucí třmen
Duální ABS systém, vypínatelný na zadním kole -
4 palcový kulatý TFT displej s mobilní konektivitou
Kompletní navigace ve spolupráci s Google
Ovládání multimédií
Jízdní režimy
USB-C nabíjení
Centrální stojan
Zadní nosič
Nářadí
Evropská asistence
Po dobu záruky silniční asistenční služba 24/7 v případě nefunkčního motocyklu či jeho baterie; nutné pomoci s benzínem či defektem pneu nebo ztráty klíče.
3 roky záruky
A zároveň síť 3 000 autorizovaných servisních míst Royal Enfield ve více než 2 605 městech, ve více než 70 zemích.
*Verze Kaza Brown obsahuje jako jediná standardní ráfky s vnitřní duší. Ostatní modely stojí na bezdušových ráfcích s výpletem mimo pneumatiku.
*Verze Mana Black obsahuje navíc Rally blatník, Rally sedlo a chrániče rukou. Všechny doplňky je možné zakoupit individuálně na ostatní modely.
*Některé motocykly na fotografiích mohou být vybaveny příslušenstvím, které není standardním vybavením.
* ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH
Finální test
Z městské džungle do Himalajských stepí, z prudkých dešťů do extrémních vln veder, z asfaltu skrze drsné brody a vše mezi tím. Tým vývojářů Royal Enfield v čele s CEO Govindrajanem B. si tím vším prošel při posledním testu nového motocyklu.
Po více jak 5 400 km jízdy z nulové nadmořské výšky dorazili až na špičku sedla Umling La (5,799 m), nejvýšší motorizované silnice na celém světě, položené výše než základní tábor Mount Everest!
S píchou otestovaný na nejvyším místě co svět může nabídnout. Zcela nový Himalayan, ztvořený Himalayemi.