Poznejte novou soupravu motocyklu Royal Enfield Interceptor 650 se sidecarem Velorex 563. Jde o skvělou kombinaci s výbornými jízdními vlastnostmi a atraktivním vzhledem. Sidecar je vyroben v České republice, firmou Velorex odborně připojen k motocyklu a zapsán do technického průkazu.
Motocykl je vybaven kvalitním tlumičem řízení YSS s nastavitelnou mírou tuhosti, sidecarovým kolečkem převodovky Hitchcocks a měkčeným sedlem čalouněným do prošívané syntetické kůže v barvě interiéru sidecaru.
Sidecar je uvnitř vybaven prémiovým interiérem z prošívané syntetické kůže s vnitřními kapsami, odnímatelným podlahovým kobercem, opěrkou na nohy, madlem, 2x USB porty, 12V zásuvkou pro nabíjení elektroniky a LED osvětlením interiéru.
Za sedadlem se nachází uzamykatelný zavazadlový prostor o objemu 55 l s odkládací kapsou, kobercem a LED osvětlením
Dále je sidecar vybaven nízkým plexi, předním ochranným rámem, velkou stupačkou pro snažší nastupování, voděodolným zákrytem vstupního otvoru, progresivním odpružením kola s nastavitelnou mírou tuhosti a závažím v podvozku sidecaru pro lepší jízdní vlastnosti.
Souprava je standardně lakována v černé lesklé barvě.
Také nabízíme individuální lakování na přání zákazníka. Lakujeme jakékoliv části sidecaru, podvozek, připevňovací díly nebo části na motocyklu. Můžeme nabídnout lesklé, matné, metalické, dvou-barevné, linkování, práškové lakovaní na podvozkové díly, atd. Pro cenovou nabídku individuálního lakování nás neváhejte kontaktovat.
Cena od 339 990 Kč
Volitelná výbava
Barvy čalounění
Kroutící moment
52,3 Nm
Výkon
34,9 kW (A2)
Zavazadlový prostor
55 L
Provozní hmotnost
300 Kg
-
Typ: řadový 2 válec, vzduchem/olejem chlazený SOHC
Zdvihový objem: 648 cc
Maximální výkon: 34,9 kw při 7150rpm
Maximální točivý moment: 52,3 Nm při 5150 rpm
Spojka: Mokrá, vícelamelová
Převodovka: 6 stupňová -
Rám: Dvojitý páteřový rám
Přední odpružení: 41 mm, zdvih 110 mm
Zadní tlumiče: Twin Shock s nastavitelným předpětím, zdvih 88 mm -
Rozvor: 1 398 mm
Výška: 1 120 mm
Světlá výška: 184 mm
Délka: 2 120 mm
Šířka: 1 720 mm
Výška sedla: 805 mm
Hmotnost: 300 Kg provozní, 580 Kg největší technicky přípůstná
Objem nádrže: 13,7 L
Počet míst k sezení: 3 -
Přední kolo: 100/90-18 M/C 56H
Zadní kolo: 130/70-18 M/C 63H
Sidecar: 130/90-16
Brzda Přední: 320 mm kotouč, dvoupístkový plovoucí třmen
Brzda zadní: 240mm kotouč, jednopístkový plovoucí třmen
Duální ABS systém -
měkčené sedlo motocyklu z prošívané syntetické kůže v barvě čalounění sidecaru
-
madlo
přední ochranný rám
ozdobný pásek pod plexi
úchyty na zákryt vstupního otvoru -
prémiový interiér z prošívané syntetické kůže
3x kapsy na odkládání věcí
odnímatelný podlahový koberec
madlo
opěrka na nohy a uzamykatelný zavazadlový prostor o objemu 55 l s vnitřní kapsou, a podlahovým kobercem -
2x USB, 12v zásuvka
LED osvětlení interiéru
LED osvětlení v zavazadlovém prostoru
pojistková skříň pro příslušenství -
nízké čiré plexi
velká stupačka pro nastupovaní
přední ochranný rám
voděodolný zákryt vstupního otvoru -
progresivní odpružení kola sidecaru s nastavitelnou mírou tuhosti
tlumič řízení YSS s nastavitelnou mírou tuhosti
sidecarové kolečko převodovky Hitchcocks
závaží v podvozku sidecaru pro lepší jízdní vlastnosti
3 roky záruky na motocykl
A zároveň síť 3 000 autorizovaných servisních míst Royal Enfield ve více než 2 605 městech, ve více než 70 zemích.
Evropská asistence
Po dobu záruky silniční asistenční služba 24/7 v případě nefunkčního motocyklu či jeho baterie; nutné pomoci s benzínem či defektem pneu nebo ztráty klíče.
* ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH
Velorex
Legendická česká značka, která vznikla v 50. letech zásluhou bratrů Stránských. Proslavila se nejprve ikonickými tříkolovými vozítky přezdívanými „hadraplány“, jež měly ocelový rám potažený koženkou a dodnes patří k nejvýraznějším symbolům československé motoristické historie. Ještě větší význam však firma získala díky výrobě motocyklových sidecarů – od prvního typu 560 z roku 1956, přes populární 562 až po modernější modely, které se vyvážely do celého světa.
Dnešní Velorex sídlící v Žamberku pokračuje v ruční výrobě sidecarů a své produkty exportuje do desítek zemí. Kromě samotných vozíků nabízí i originální náhradní díly, čímž podporuje renovaci historických strojů. Firma tak zůstává živou součástí českého technického dědictví a přitom drží krok s moderními požadavky jezdců z celého světa.