Royal Enfield

Interceptor 650
+ Velorex 536

Pro objednávku soupravy nás prosím kontaktujte na telefonu nebo emailu.

Poznejte novou soupravu motocyklu Royal Enfield Interceptor 650 se sidecarem Velorex 563. Jde o skvělou kombinaci s výbornými jízdními vlastnostmi a atraktivním vzhledem. Sidecar je vyroben v České republice, firmou Velorex odborně připojen k motocyklu a zapsán do technického průkazu.

Motocykl je vybaven kvalitním tlumičem řízení YSS s nastavitelnou mírou tuhosti, sidecarovým kolečkem převodovky Hitchcocks a měkčeným sedlem čalouněným do prošívané syntetické kůže v barvě interiéru sidecaru.

Sidecar je uvnitř vybaven prémiovým interiérem z prošívané syntetické kůže s vnitřními kapsami, odnímatelným podlahovým kobercem, opěrkou na nohy, madlem, 2x USB porty, 12V zásuvkou pro nabíjení elektroniky a LED osvětlením interiéru.

Za sedadlem se nachází uzamykatelný zavazadlový prostor o objemu 55 l s odkládací kapsou, kobercem a LED osvětlením

Dále je sidecar vybaven nízkým plexi, předním ochranným rámem, velkou stupačkou pro snažší nastupování, voděodolným zákrytem vstupního otvoru, progresivním odpružením kola s nastavitelnou mírou tuhosti a závažím v podvozku sidecaru pro lepší jízdní vlastnosti.

Souprava je standardně lakována v černé lesklé barvě.

Také nabízíme individuální lakování na přání zákazníka. Lakujeme jakékoliv části sidecaru, podvozek, připevňovací díly nebo části na motocyklu. Můžeme nabídnout lesklé, matné, metalické, dvou-barevné, linkování, práškové lakovaní na podvozkové díly, atd. Pro cenovou nabídku individuálního lakování nás neváhejte kontaktovat.

Cena od 339 990 Kč

Volitelná výbava

Barvy čalounění

Kroutící moment
52,3 Nm

Výkon
34,9 kW (A2)

Zavazadlový prostor
55 L

Provozní hmotnost
300 Kg

  • Typ: řadový 2 válec, vzduchem/olejem chlazený SOHC
    Zdvihový objem: 648 cc
    Maximální výkon: 34,9 kw při 7150rpm
    Maximální točivý moment: 52,3 Nm při 5150 rpm
    Spojka: Mokrá, vícelamelová
    Převodovka: 6 stupňová

  • Rám: Dvojitý páteřový rám
    Přední odpružení: 41 mm, zdvih 110 mm
    Zadní tlumiče: Twin Shock s nastavitelným předpětím, zdvih 88 mm

  • Rozvor: 1 398 mm
    Výška: 1 120 mm
    Světlá výška: 184 mm
    Délka: 2 120 mm
    Šířka: 1 720 mm
    Výška sedla: 805 mm
    Hmotnost: 300 Kg provozní, 580 Kg největší technicky přípůstná
    Objem nádrže: 13,7 L
    Počet míst k sezení: 3

  • Přední kolo: 100/90-18 M/C 56H
    Zadní kolo: 130/70-18 M/C 63H
    Sidecar: 130/90-16
    Brzda Přední: 320 mm kotouč, dvoupístkový plovoucí třmen
    Brzda zadní: 240mm kotouč, jednopístkový plovoucí třmen
    Duální ABS systém

  • měkčené sedlo motocyklu z prošívané syntetické kůže v barvě čalounění sidecaru

  • madlo
    přední ochranný rám
    ozdobný pásek pod plexi
    úchyty na zákryt vstupního otvoru

  • prémiový interiér z prošívané syntetické kůže
    3x kapsy na odkládání věcí
    odnímatelný podlahový koberec
    madlo
    opěrka na nohy a uzamykatelný zavazadlový prostor o objemu 55 l s vnitřní kapsou, a podlahovým kobercem

  • 2x USB, 12v zásuvka
    LED osvětlení interiéru
    LED osvětlení v zavazadlovém prostoru
    pojistková skříň pro příslušenství

  • nízké čiré plexi
    velká stupačka pro nastupovaní
    přední ochranný rám
    voděodolný zákryt vstupního otvoru

  • progresivní odpružení kola sidecaru s nastavitelnou mírou tuhosti
    tlumič řízení YSS s nastavitelnou mírou tuhosti
    sidecarové kolečko převodovky Hitchcocks
    závaží v podvozku sidecaru pro lepší jízdní vlastnosti

3 roky záruky na motocykl

A zároveň síť 3 000 autorizovaných servisních míst Royal Enfield ve více než 2 605 městech, ve více než 70 zemích.

Evropská asistence

Po dobu záruky silniční asistenční služba 24/7 v případě nefunkčního motocyklu či jeho baterie; nutné pomoci s benzínem či defektem pneu nebo ztráty klíče.

* ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH

Velorex

Legendická česká značka, která vznikla v 50. letech zásluhou bratrů Stránských. Proslavila se nejprve ikonickými tříkolovými vozítky přezdívanými „hadraplány“, jež měly ocelový rám potažený koženkou a dodnes patří k nejvýraznějším symbolům československé motoristické historie. Ještě větší význam však firma získala díky výrobě motocyklových sidecarů – od prvního typu 560 z roku 1956, přes populární 562 až po modernější modely, které se vyvážely do celého světa.

Dnešní Velorex sídlící v Žamberku pokračuje v ruční výrobě sidecarů a své produkty exportuje do desítek zemí. Kromě samotných vozíků nabízí i originální náhradní díly, čímž podporuje renovaci historických strojů. Firma tak zůstává živou součástí českého technického dědictví a přitom drží krok s moderními požadavky jezdců z celého světa.

Previous
Previous

Meteor 350