Royal Enfield

Classic 350

Klasický design. Nezaměnitelný styl. Bezkonkurenční řemeslné zpracování. Vyjímečný motocykl vynikající v éře masové výroby.

Pro objednávku motocyklu nás prosím kontaktujte na telefonu nebo emailu.

Madras Red – 130 990 Kč

Medallion Brown (doprodej) – 133 990 Kč

Stealth Black – 133 990 Kč

Jodhpur Blue – 130 990 Kč

Emerald Green – 136 990 Kč

Kroutící moment
27 Nm

Výkon
15 kW (A2)

Výška sedla
805 mm

Spotřeba
2,7 L/100

  • Typ: 1 válec, vzduchem/olejem chlazený SOHC
    Zdvihový objem: 349 cc
    Maximální výkon: 15 kw při 6 100 rpm
    Maximální točivý moment: 27 Nm při 4 000 rpm
    Spojka: Mokrá, vícelamelová
    Převodovka: 5 stupňová

  • Rám: Dvojitý páteřový ocelový rám
    Přední odpružení: teleskopické 41 mm, zdvih 130 mm
    Zadní tlumiče: Twin Shock s nastavitelným předpětím, zdvih 90 mm

  • Rozvor: 1 390 mm
    Výška: 1 090 mm
    Světlá výška: 170 mm
    Délka: 2 145 mm
    Šířka: 785 mm
    Výška sedla:805 mm
    Hmotnost: 195 Kg (s 90% paliva)
    Objem nádrže: 13 L

  • Přední kolo: 100/90-19 57P
    Zadní kolo: 120/80-18 62P
    Brzda Přední: 300 mm kotouč, dvoupístkový plovoucí třmen
    Brzda zadní: 270mm kotouč, jednopístkový plovoucí třmen
    Duální ABS systém

  • Ukazatel zařazené rychlosti
    Tripper navigace ve spolupráci s Google
    USB-C nabíjení
    Centrální stojan
    Nářadí

Evropská asistence

Po dobu záruky silniční asistenční služba 24/7 v případě nefunkčního motocyklu či jeho baterie; nutné pomoci s benzínem či defektem pneu nebo ztráty klíče.

3 roky záruky

A zároveň síť 3 000 autorizovaných servisních míst Royal Enfield ve více než 2 605 městech, ve více než 70 zemích.

*Všechny modely jsou standardně při doručení vybaveny sedlem pro spolujezdce, které je odnímatelné včetně podsedlového rámu, tak jako je znázorněno na promo fotografiích.

*Některé motocykly na fotografiích mohou být vybaveny příslušenstvím, které není standardním vybavením.

* ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH

G2 Bullet

Model z let 1951-55 Byl jedním z těch, které obzvláště upoutaly pozornost designérského týmu Royal Enfield během jejich výzkumu budoucího modelu Classic, na začátku roku 2000. Postupně stoupající výfuk a retro linie zdůraznily aspekt motocyklu, který všechny vedl k vytvoření dalšího motocyklu v podobném duchu. Výrazná barva zvaná „polychromatická stříbrošedá“ inspirovala způsob, jakým byly koncipovány barevné schémata pro další modely.

Previous
Previous

Guerrilla 450

Next
Next

GOAN 350 (Limitovaná edice)